Onsdag

Herrejissses, jag sitter i soffan och är helt svettig. Har gjort nått vettigt idag efter jobbet i alla fall.
Har pallat upp våra träd som har vart på väg att gå av för de hängde så mycket och sen har jag klippt halva gräsmattan.
Bensinen tog slut lite lagomt efter att jag kört halva så jag tog det som ett tecken på att jag ska fortsätta i morgon :)
Marcus och pappa håller på för fullt med fönstret till "knoddens" rum. Blir så himla fint med de nya fönstren.
De är lite mindre och med spröjs. Passar mycket bättre till huset än dom gamla skyltfönstren..

I morgon jobbar vi bara fram till halv ett på jobbet sen blir det långledigt över midsommar.
Sen är det bara 4 arbetsdagar på nästa vecka och sen så är det en hel månad ledigt.

Nu ska jag se om det finns nå mat att värma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback