Solig staketdag

Vilken skön dag!
Vi har hållt på med jordankarna idag IGEN, när vi väl fick bort den ena stenen och fick ner den jordankaren så vart det samma visa med den andra också. Känns som vi inte kommer nån vart.
Marcus åkte i väg och jobba, bara 4 timmar idag så när han kommer hem ska vi grilla och sen fortsätta med staketet.

Jag har planterat ut några tomatplantor i krukor. Får se om de vill överleva ute nu. De har ju blivit så stora så de får inte plats i köksfönstret längre.
Har solat så jag fått en del färg på mig idag med. Bättre å vara en brun tjockis än en vit :)
Bikinin satt ju inte så där jättetjusigt.. trosorna smiter åt på rumpan och trekantsbikinin fick jag gå och dra i för att den skulle hålla sig på plats.
Tror jag måste köpa en ny aningen större bikini faktiskt!

Skulle gå från apoteket i dag och hem, tar väl vanligtvis fem minter ungefär men det tog nog en kvart för mig för jag fick såna sammandragningar så jag fick gå sakta sakta..
Varför får jag de!? Och varför redan nu??
Känns som det är något man får när det börjar närma sig förlossningen.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback