Dåligt värde

Känns som jag bara klagar på hur trött jag är hela tiden.. men bläää va jobbigt de är att inte ha nån ork till nått.
Va til BM i går och tog prover, har 109 i hb och under både måndag och idag har jag vart helt slut.
Undra om det är psykiskt? att bara för at jag vet att ja har dåliga värden så släpper man efter för tröttheten.

Har nyss vaknat efter att ha somna på soffan när jag kom hem från jobbet. Ska ta och duscha och sen gå upp och sova vidare. Hoppas på en pigg dag i morgon.

Kan berätta att i går va vi iväg och köpte staket iallafall och idag va pappa in och hämta de åt oss så får se när operation bygga staket börjar! Det är inte så tjusigt just nu eftersom det är impregnerat, först nästa år får man måla det.
Vart bara ett standad staket men tror det kommer bli bra:)


Kommentarer
Postat av: Tina

oftast är det enklaste snyggast=)

2011-05-24 @ 21:32:41
URL: http://tinakaroline.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Tycker dom är snyggast men som sagt tråkigt att vänta tills nästa år. Vart hitta ni staketet då och vilket pris fick ni ge? Hittade ett från bauhuse men närmaste varuhall är ju i uppsala drygt att åka. kran

2011-05-25 @ 10:10:32
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Josse

Åh vad kul att måla!!!!!! :P

2011-05-25 @ 11:17:49
Postat av: Tina

ja jag ska försöka lägga upp bilder varje gång jag gör ett inlägg, får se hur länge de håller=) ja jag är riktigt nöjd med tapeten själv=)

2011-05-25 @ 12:27:43
URL: http://tinakaroline.blogg.se/
Postat av: thyran

Då bokar jag in dig nästa sommar för målning av vårt staket Josse ;) haha.

Nä men de ska målas med falu rödfärg och de är lättmålat iallafall:)

2011-05-25 @ 13:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback