Litet tips



Ett tips till er som tänkt beställa från Nelly.se är att ange koden: PyTT69uR.
När ni handlar över 400 kr och fyller i den koden så får ni 200 kr rabatt!
Jag handla en ny Bh, trosor och ryggbälte eller vad man ska kalla det, vart totalt 217 kr. Kalasbra:)
Dessutom fri frakt därifrån nu.

Skulle behöva det där bältet nu, min rygg håller på att gå av känns det som.
Har hållt på ute på gården precis hela dagen. Så skönt när man kan vara ute och poa i finvädret.
Iof har det blåst en hel del men jag tog lite paus i bland och satt i lä i bersån och solade.

Sen har vi haft besök på eftermiddan av mamma, pappa, Emil och Emilie. Bjöd på pastasallad och sedan hjälpte mamma mig att färga utväxten.
Fick några jordgubbsplanter också som vi planterat ut i landet. Får hoppas de tar sig så vi får plocka jordgubbar från vårt egna land i sommar.

Nu ska jag ta med Mille ut på en kortsväng sen blir det inte mycket mer gjort idag.

Går inte att ändra texten till normal så ni får helt enkelt stå ut med at den vart tjock:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback