Sjukskriven?

Hade tid i morse hos BM 7.15 men stod där till 7.30 och ingen kom.
Har nyss pratat med henne via telefonen och hon tyckte att jag ska sjukskriv mig på minst 50% med tanke på att jag inte känt någon skillnad av dubbla järntabletter och blutsaft i en vecka.
Nu får jag inte äta dubblajärntabletter längre heller utan måste börja trappa ner så jag kommer antagligen bli tröttare igen.

Men jag vet inte hur jag ska göra, jag vill ju jobba!
Samtidigt som jag vill ha ett liv utan för jobbet också och orka göra nått.
Denna vecka ska jag jobba som vanligt iallafall eftersom det bara är idag och i morgon kvar. Så får vi se hur det blir i helgen när jag trappar ner med järntabletter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback