4 veckor

Idag blir lilla frö 4 veckor! Vart tar tiden vägen kan man ju fråga sig hundra gånger om. .
Dags för vägning och mätning på BVC i morgon. Spännande! Känns som hon blivit så stor.
Ska även passa på att fråga om några saker i morgon när vi ska dit. Hoppas på att få svar som gör oss lite klokare:)

Lilltufflan <3



Fick en present av Marcus idag <3 .
Är oftast då man uppskattar det mest när det är spontant.
Sen jag vart gravid och nu efter så har jag inte kunnat haft mina vanliga skor så när jag har vart ute och gått så har ja gått i mina vardagsskor.
Men då har han beställt ett par rosa träningsskor åt mig.
Tack igen hjärtat!


 

I morgon blir det invigning. Då ska de ut och promeneras.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja man fasar nästan för nätterna ibland när man har en liten :S Men skönt att det var bättre natten som var, då blir det riktigt bra inatt ska du se ;)

2011-11-08 @ 19:11:27
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback