6 veckor (igår)

Usch, vi har inte haft någon vidare vecka hitills.

Thilda och jag är förkylda så de mesta av tiden går åt till att gosa.
I går fick hon mysa i pyjamasen hela dagen. Så får man göra när man är förkyld :)
Måste ge henne koksaltdroppar vilket hon hatade i början men nu går det bättre så nu grinar hon bara lite illa och tar sig för näsan.

Idag blev pyjamasen dock nerspydd så vi har provat första 62 kläderna.
Body med puffärm som sitter jättebra och ribbade tights, fast de va lite långa i benen men sitter annars bra.


Igår kom armbanden jag beställde till mig och Thilda. Mor & dotter-armband <3
Jag har redan invigt mitt och jag va tvungen att prova det på Thilda också men det är ju en julklapp :p

Våra fina mor & dotter-armband.

De bästa som finns inviger 62 kläderna :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Såååå goo!!! Åh va söta armbanden var :p

2011-11-23 @ 15:04:43
Postat av: isabel

Gud vilka fina armband :)

Väldigt söt dotter har ni med :)

2011-11-23 @ 15:30:29
URL: http://egobella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fina armband..var har du hittat dom????

2011-11-23 @ 17:22:37
Postat av: gabbe

myyyys ;D fina armband... nej du ingen bebis här inte då måste jag byta karl. nej men en sladdis sen när man paserat 30 kanske. kraam

2011-11-24 @ 08:15:52
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina armband, vart beställde du dom? Blev sugen på att beställa till mig o mina tjejer

2011-11-24 @ 17:53:32
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback