Massa insperation till hemmet!

Blir ett mobilinlägg nu så får svara på kommentarerna när jag hamnar vid datorn nästa gång.

Har massvis med inredningsideer som jag vill förverkliga. Men tiden räcker inte riktigt till så de tar lite tid. Älsklingen får ju all vår uppmärksamhet i första hand.

Är vardagsrummet som står på tur att få bli lite mysigare. Har bl.a. Flyttat ner en stor kista som vi har ved i till kaminen.
Fick även hem massa kort som jag beställde förra veckan så de ska bli en fotovägg här.
Två hyllor ligger uppe på torkning som ska upp på väggen. Å till sist skulle jag vilja ha en avlastningsskänk. :)

Här är några av bilderna som ska vara med på väggen...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja nere på stan stänger dom tidigt på helgerna men Gränby centrum stänger 20.00 varje dag.



Jag vill också göra om här hemma men har tappat all ork och hinner inte med. Man får väl ta lite i taget när orken finns :)

2011-11-15 @ 17:44:41
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback