Stor tjej

Thilda har blivit lite rosslig i andningen igen. Antagligen har jag smittat henne för jag har ont i halsen jag med. :(

Hon har blivit så himla stor! Vart tog den där lilla plutten vägen som vi fick med oss hem från förlossningen? :)
De är bra att hon växer och det går så fort i utveckligen nu.
Händer nya saker hela tiden även om det är småsmå saker så är det endå framsteg.

Vi hade dåligt med pyjamaser i storlek 56 så jag tvättade upp dem vi hade i 62 för en vecka sen och de sitter ju bra på henne! :S
Har vart upp i hennes garderob idag och plockat ner kläder i 62 som jag också ska tvätta upp nu. Tror att hon kommer att kunna ha bodysar i den storleken redan nu men byxor och tjocktröjor får nog vänta ett litet tag.


Här är bara lite av alla fina kläder som ska tvättas upp!
De mesta av kläderna är som hon fått av snälla vänner <3












Idag kommer  Thildas gammelmormor hit och är barnvakt åt henne en stund medan jag ska i väg på den där trevliga efterkontrollen. Usch har ingen lust alls.

Lilla Frö nybadad <3


Kommentarer
Postat av: gabbe

meen myyys =) jag saknar bebistiden. Ta vara på den så gott som du kan det går så jäääkla fort. tyvärr. lycka till på efterkontrollen ;D

2011-11-21 @ 13:13:10
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: sara

va kul de är o gå tillbaka i arkiven.. tycker inte de va så längesen thilda föddes och nu är hon en stor tjej :) kul o se lite vikt och så, min tilde är en lättviktare, blir 11 v imorgon och vägde 4,7 för snart 3 veckor sen och de vägde thilda när hon va 5 veckor ;D men så va max med, han va knubbigare ;D

ser oxå en massa fina kläder, du har inte tänkt sälja av lite? isåfall kan jag va intresserad av en del :)

2012-07-29 @ 23:55:20
URL: http://blondstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback