Zombie

Vi har inte haft någon bra natt/dag.
Har gått runt som en zombie i dag för jag vart så trött.

Thilda har haft magont sen tolv i natt till halv sex i morse... Då har hon skrikigt hysteriskt och det enda som fått henne att vara någorlunda lugn är tutten.
Vilket har gjort att jag ammat i ca 3 timmar och idag har skitont och inte kan amma. Har pumpat ut mjölk i stället och gett henne och det verkar funka lika bra för henne.

Hon har inte alls vart sig själv om man kan säga så redan :) Senaste dagarna har hon vart vaken och en glad liten skit men idag har hon mest vart missnöjd med allt.

Jag åt choklad i går kväll och det kan göra att de får ont i magen så nu blir det chokladförbud. Lika bra de :)

Håll alla tummar och tår för att de blir en bra natt och att vi får lite sömn. De behövs!!




Kommentarer
Postat av: gabbe

gumman då, kan vara så om du är chokladsugen kan du ju prova miladre choklad så som pudding, kräm, eller inget alls =P.. Härliga bilder på er. måste ses snart igen. kraam

2011-11-07 @ 20:24:12
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Camilla hedberg

Men vilka fina bilder. Den nedersta bilden är helt underbar mor/dotter bild, ni är så fina!

2011-11-07 @ 20:37:32
Postat av: Linn Sundin

Vad fina ni är! :)

2011-11-07 @ 20:40:58
URL: http://sundinlinn.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina bilder!!!

2011-11-08 @ 03:04:56
Postat av: Anonym

Har du provet sluta äta mjölkprudukter? Dom kan få hemskt ont i magen utav det. Jag uteslöt allt med mjölk. Jag har också haft ett barn med kolik och de är väldigt jobbigt.

2011-11-08 @ 10:33:55
Postat av: Linda

Usch, jobbigt. Hoppas ni fick sova bättre inatt?

Vilka härliga foton på dig o tösen:) allra helst det sista !

2011-11-08 @ 13:54:27
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så mycket för era snälla kommentarer <3

2011-11-08 @ 18:36:09
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: mormor:)

Helt underbara bilder, blir varm om hjärtat när jag ser er kramis

2011-11-08 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback