BF + 4

Har precis tryckt i mig en qournburgare, smakade väldigt bra kan jag berätta :)
Hunnit med att bakat Vanlijsmulrutor på förmiddan (receptet finns hos Gabbe )och även vart hos BM.
Va ett bra besök hos BM idag, kände mig less och orolig innan men vi prata en del och nu känns de bra.
I morgon ska jag ringa och boka tid för UL nästa torsdag, då har vi ett datum att se fram emot även fast jag hoppas vi kommer slippa åka dit för att hon kommit innan.
Är lite rädd att det ska bli en jättebebis innan det här sätter i gång... Så om det inte börjat innan nästa torsdag så hoppas jag faktiskt att jag kan få bli i gångsatt då men det är ju inte säkert. .



En magbild i V 41.
(dags å torka spegeln ser jag nu ;)
Och jag har fått en liten bristning, morr!! Egentligen bryr jag mig inte utan är jätteglad att jag sluppit dem så här länge men det känns som att nu när det är sån liten tid kvar kunde jag väl ha blivit besparad.
Antar de kommer fortsätta "blomma" upp nu.
Men vad är en liten  fjuttig brisning jämfört med de fina som kommer ut av det här  - INGENTING. :)


Kommentarer
Postat av: mormor:)

Finaste babismagen kramis

2011-10-06 @ 18:19:20
Postat av: Sofie

Jag fick alla mina bristningar under tiden jag gick över tiden med min W (om jag inte minns fel) & när jag sedan gick ner i vikt efter att han kommit ut & visst är de värt de alla gånger men de blir inte roligare att kolla sig i spegeln åh se dom varje dag för de :P haha, jag är inte bitter ;P



Hoppas att den lille kommer snart iaf & lycka till med allt :D

2011-10-08 @ 17:45:35
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback