Lilla Frö ♥

Har inte så mycket tid över för datorn och telefonen längre men tänkte uppdatera er lite :)

Mitt lilla frö ♥








Ligger och flinar lite på pappas arm



Äntligen har vi kommit hem och landat lite.
Vi vart kvar på BB tills i fredags för hennes blodsocket gick ner lite för mycket.
Men det är en stor omställning!
Att åka till BB som två och sen komma hem som tre..
Hon är jättesnäll men har har vänt dygnet så hon sover på dagarna och håller låda på nätterna.
Att få sova 5 timmar / dygn räknas numera som LYX och då är det så klart inte sammanhängande sömn.

Men allt har gått bra och det är skönt att få vara hemma och få börja vårt nya liv.


Kommentarer
Postat av: mormor-morfar

världens underbaraste lilla busfrö :)

2011-10-16 @ 18:16:47
Postat av: Gabbe

meeen gud så söt man kan vara då jag tror jag dör ;D måste få träffa er snart hör av dig när man får komma kraam på er

2011-10-16 @ 21:11:15
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: caroline

Ohh vad mysigt. stort grattis!! Nej, ja håller med.. hellre vaken på nätterna än dagarna.. men det kommer väl.. var det en bra förlossning om jag får fråga.. brukar var nyfiken då ens egna var speciell.. !?



jättefin filt förresten :D vi har en likdan.. hehe =)

2011-10-17 @ 20:20:13
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: caroline

Heh tack tack!! Iaf du undrara nåt är det bara att fråga.. kan vara bra när det nästan bara skiljer 8-9 dagar mellan våra tjejer =) .. vartifrån kommer ni? ..



Okej, ja första barnet brukar ju vara lite långdragen säger dem.. men det ska vara en upplevelse att föda "normalt". vi fick ju kejsarsnitt tillslut så blev ju itne riktigt på samma sätt.. och sen blev det svåra komplikationer för mig så jaa. därför hon inte ammas nu.. hur känns det med det dåå? ammar du? ..



haha.. ja det är först nu på kvällen som jag sätter på datan när killen kom hem =)

2011-10-17 @ 21:06:42
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback