UL

Vaknade av att mobilen ringde i morse halv nio. Va min BM som berätta att det fanns en återbudstid halv tio för UL idag.
Slängde mig i duschen och åkte in till Gävle och fick träffa en läkare som inte direkt va någon hitt...
Men efter lite prat så gjorde vi ett UL för att kolla mängden fostervatten som va bra och även uppskattade hur stor hon är nu. Han uppskattade vikten till 3500 så det va helt normalt.
Så att veta att det finns bra med fostervatten och att hon växer som hon ska gör att det känns bra.

På vägen hem därifrån passade jag på att åka in och handla hallonbladste, nu ska här drickas te ;p
Hittade också en "bordsskonare" som jag letat efter ett tag.

Bilden är lånad från fridasgard.se där jag såg nu att den också fanns.

 

Nu sitter jag som ett slakt i soffan... Om en timme ska jag åka och hämta upp Marcus och så ska vi på föräldrarutbildningen.

 


Kommentarer
Postat av: Gabbe

I morgon händer det ;D kraam

2011-09-28 @ 14:10:23
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback