Onsdag

Sju klev jag och Thilda upp i morse. Lite väl tidigt enligt mig men det är lilla damens nya rutiner.
Tog en vända med Mille och sen vart det frukost. Vid elva kom Marcus äntlgien upp från sin sovmorgon så då passade jag på att springa en vända.

For in till Sandviken sen på eftermiddan och besiktiga bilen. Den gick igenom med am. på att bakdäcken behövs bytas. Alltid är de nått kul.
Sen följde jag med mamma till valbo. Thilda fick nya jeans av mormor å jacka å skor.
Så tjusigt klädd hon kommer vara i vår.

Har påbörjat ett syprojekt nu på kvällen också. Terapiarbete kan vi kalla de!
Lapptäcke som ska användas som lekmatta eller överkast till Thildas säng. Får se hur fint de blir :) Har klippt ut alla bitar ikväll och i morgon ska jag väl börja med det roliga arbetat och zickzacka alla.. stavas de så ??




Kommentarer
Postat av: sara

vilken tur du hade :) hoppas du blev nöjd.. för 20kr är de ju värsta kapet! :)

2012-02-01 @ 21:33:46
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Haha, ja men så olika det kan vara =) hehe.. ja men jag tänkte på det också. Wilda har långa ben men kort överkropp så säkert därför hon ka ha 68 också.. nja har 68 mest på allt nu, docl börjar vissa bli små, men det är ju så olika på kläder också.. ignet stämmer övernes med varann =) hoppas allt är bra med er =)

2012-02-01 @ 21:55:42
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback