PLUS :(

Thilda sov från halv åtta till åtta i morse i sträck, nytt rekord för lilla damen. Jag kunde däremot inte sova alls i natt... låg å vred occh vände på mig hur länge som helst och när jag väl somna så vakna jag fler gånger.
Så de va en pigg Thilda å en trött mamma som gick upp i morse.

Vägningen i morse gick ju käpp rätt åt skogen, PLUS 0,1 kg. Inte mycket plus men endå less. Vågen ska ju gå neråt!
Därför har jag vart ut på två långpromenader idag. Bra motion för mig å Mille å frisk luft åt oss alla tre.
Hoppas på bättre resultat nästa måndag.

Har börjat fundera lite på dop till Thilda, de blir nog i April. Ska ta och ringa och kolla tider i veckan.
Har ju så mycket planer på allt och vill ju att dagen ska bli perfekt!
Men det blir lite enklare med mat och fika här hemma efteråt.
Tycker inte nå vidare om samlingslokaler eller vad de kallas, känns så stelt på nå vis.

Nu har vi en övertrött tjej här hemma som ska få kvällsflaskan å sen få sova.


Kommentarer
Postat av: gabbe

det kommer elin det kommer ha tålamod bara ska inte skrämma dig men jag gick bort mitt på ett halvår. gick gick gick.. ;D sprang i bland bara för du vet ju att du får muskler som väger mer än fett men måtten minskar ;D sötnöten då klart ni ska ha dop mina var runt 5 månader när de hade sina.

2012-02-21 @ 08:05:02
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback