Söndag

Verkar inte funka att kommentera mina inlägg..

Idag har vi vart till valbo, vart lite smått bara.. en pyjamas till Thilda, lite saker till dopet och Marcus fick ett par jeans.
När vi kom hem så tog vi en promenad men solen hade hunnit försvunnit så de va inte alls nå skönt ute.

Har inte sprungit en enda gång denna vecka. Har inte haft någon lust alls! Så detta får bli en slappvecka. Nya tag i morgon. Har inga större förhoppningar om att vågen ska vara snäll i mon. Har iof gått en hel del i veckan men inte mer än så.

I morgon har jag för mig att det skulle vara pyssel på öppna förskolan så Thilda och jag ska ta en tur dit.

Haha, pappa pussas på magen :D


Kommentarer
Postat av: sara

vi hade ju en divansoffa innan ektorpsofforna.. en brun/guldbrun" men så ville jag ha vita soffor.. o den färgen vi hade förut vill jag inte ha, utan helst ljusgrå men de blir väl säker tlortiga de med.. hur tyckte du att de vita va då? de tar ju tid o tvätta o de blir lortigt direkt tycker jag :( skittråkigt! men snyggt!

2012-02-26 @ 23:01:07
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Gaabbe

tjooo.. tror inte mitt förre inlägg kom med.. kan ni komma den 16 eller 17 mars ;D kraam

2012-02-27 @ 09:10:49
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback