Thilda & Thyran

Börjar med att skriva att jag inte kan svara på vissas kommentarer. Så jag ignorerar er inte :) Men de finns inget kommentarsfält på era bloggar.... :S

Hade en jobbig förmiddag då Thilda inte alls va på humör för nått annat än att vara i min famn å bli runtburen på.
Men till slut somna hon och vi tog oss ut på en promenad, sen när hon vakna va hon på sitt vanliga strålande humör.

Satt nöjd i gåstolen å försökte komma underfull med hur den funkar :)
Liiite frammåt kommer hon men de är knappt så hon når ner.


På eftermiddan så invigde vi sittvagnen och vårjackan. 12 plusgrader. Termometen mot husväggen visa på 23 grader, underbart!
Hon sitter å myser under filt å  min sjal i vagnen å ser lite butter ut :)
Lilla damen har ju sen nån dag tillbaka börjat ogilla liggvagnen OM hon inte sover. 
Så nu prova jag med sittvagnen för ut med Mille måste jag och de gick ju bra.


Den här jackan bytte jag till igår. Från kappahl.


Nu har jag bokat tatueringtid, men inte fören i Maj är det dags. Har nått att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Fiiin mössa vart hitta du den?? Jackan påminner om vårjackorna jag har hittat åt tjejerna, finns ju så mkt fint nu ;D har typ slutat handlat på h&m nu finns så fint på kappahl och lindex..

2012-03-01 @ 07:59:22
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback