Tillbaka :)

Dags för en uppdatering kanske :)
Ska först uppdatera om vägningen i går som inte va nå vidare, bara - 0,2 kg.
Surt men bara att kämpa vidare. Har ju bara blivit två springturer / vecka senaste veckorna för att de har vart så kallt.
Får försöka öka på till tre nu igen när det verkar bli mildare ute.

Sen har jag ju faktiskt unnat mig vin också så de kanske påverkat viktminskningen!
I fredags va jag, Jessica och Josse ut på Living room och åt mat och drack vin.
Sen va vi ner på Lobby... vilken flopp :P Tror det va totalt 20 personer där nere kanske.
Men vi hade kul iaf så de va en lyckad kväll.
Kommande två dagar efter va väl mindre lyckade.... bakis! i TVÅ dagar... kroppen fick väl en chock efter att inte ha druckigt på över 1 år. :)




Kommentarer
Postat av: Gabbe

haha bakis i 2 dagar ;D vi måste träffas så jag också kan vara med. enkalst är ju med middagar så då kan iallafall jag när som ;D kraaam

2012-02-09 @ 12:29:21
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback