3 månader

Grattis älskling på 3 månadersdagen :)



I en overall som jag hade när jag va liten :) Tyckte den va lite roligt att  hon kan använda samma.

 

 

Har vart på MVC idag, tog prover för jag har vart så trött sista tiden så trodde att jag hade lågt blodvärde igen men det va det inget fel på.
Däremot så hade jag väldigt högt blodtryck. Undertrycket som va högt, högre än i slutet på graviditeten till och med. Så ska tillbaka nästa vecka och ta ett nytt.


Marcus och jag har vart ute på en långpromenad också.  I morgon ska jag ta mig ut och springa igen tänkte jag.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Redan tre månader?! Det är ju inte klokt vad tiden går fort! Min "lilla" Viggo blir ett år på söndag.

2012-01-11 @ 23:13:26
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Linda

Åå vilken söt mössa ! :)

Hade du med högt bltr i graviditeten?

Jag borde också kolla upp det där..men.. ;P

Kram

2012-01-12 @ 18:35:35
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback