Ett till

Skriver ett till inlägg när jag endå håller på :)

Igår va vi in till jobbet och hälsade på. Trevligt att träffa alla som man saknar när man inte jobbar!
Åkte förbi mormor och morfar också innan vi åkte hem. De va barnvakt medan vi åkte upp på nyöppnade Lidl, köpte jättegott nybakat bröd där. Annars va de väl ingen vidare affär kanske.
Så det vart en heldag i hofors i går alltså.

Idag skulle jag och Thilda ha hälsat på Josse men hon fick jobba så vi får skjuta fram det :/
Marcus är på match och jag ska plocka lite här hemma. Till kvällen kommer Thildas farmor och farfar över.
Har hunnit med och bakat lite muffins som jag tänkte göra cupcakes av nån dag.

Nu vaknar lillhjärtat så nu är det dags att stänga ner datorn.

 

Lillrumpan ;)



Kommentarer
Postat av: gabbe

ja ni ska åka pulka med oss ;D super skojj.. Sa åt jessica ja att ålanera ett datum, hon tyckte vi skulle går ut ;D kram

2012-01-05 @ 19:56:42
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback