Måndag

Måndag och vägning.. och denna vecka visa vågen minus 1,1 kg wihoo :))
Jag kan ju inte hålla mig och väger mig nästa varje dag och då visar ju vågen minus nått hk bara.
Men när jag jämför varje måndag så ser man ju endå att är lite vikt som försvinner.
Och att tappa 1 kg i veckan tycker jag är riktigt bra.
Om de kunde fortsätta så så är de bara 7 veckor kvar innan jag är på mitt mål ;p men jag tror inte jag har sån tur :) 
2,2 kg kvar till mitt första mål.

Vi skulle gå en långpromenad idag men det va så himla kallt ute så det vart bara 2 km. Kanske blir en springtur i morgon i stället.

Har haft en mäklare här idag som ska värdera huset. Spännande och se vad de säger :))

Ska snart ta och laga lite mat, tortellinigratäng står på menyn på Annebergsgatan ;p

Ikväll börjar familjen Annorlunda, de måste ju ses! typsikt att det va samtiditgt som Sofias änglar bara..





Kommentarer
Postat av: sara

tack :) jag vet faktiskt inte, men jag vet att jag inte tog den som hängde längst ut iaf, så kanske de fanns 3 iaf :) å jag tog en :P skynda till valbo o kika! :)

2012-01-31 @ 15:53:07
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Jättesöta dregglisar =) haha ja det var skumt.. ja brukar dra till dem där nere vid knäppningen.. men vi har lite i 74 också men är lite stort runt armarna tycker jag... stora tjeje nu ju Thilda.. Wilda är ju en liten knubbis på 8390 så det kankse snart blir för litete allt i 68.. va har ni på byxor då? =)

2012-01-31 @ 21:17:41
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!

2012-01-31 @ 22:30:58
Postat av: isabel

Hej,

Jag tänkte kolla om det finns något intresse hos dig att ha någon form av bloggträff, exempelvis en grillkväll eller något liknande?



Min tanke var att knyta lite kontakter och göra något som i alla fall jag inte vanligtvis gör?

Jag skickar det här för att kolla om det finns något intresse om det är värt att styra upp någonting framåt våren?



Så sprid gärna detta vidare för att kolla intresse.



Om du är intresserad, kom gärna med förslag om vad du tycker eller om du har någon smart idé :)



Kommentera i min blogg: Intresserad av bloggträff och din bloggadress & mailadress

http://www.egobella.blogg.se

Eller skicka ett mail direkt till mig: [email protected]



/ Isabel

2012-02-01 @ 13:17:47
URL: http://egobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback