Söndag

När jag gick upp i morse va jag väldigt trött. Började med att hälla i kaffepulver utan filter i kaffebryggarn.
Jättekul att ställa sig och göra rent de.
Bestämde mig för att jag skulle ut och springa 13.00. Hade ingen lust alls (som vanligt) men när jag väl kom ut så gick det så bra.
Är så skön i kroppen efter jag sprungit och så känner jag mig duktig också ;p
Ännu en 4,24 km vända. Så den här veckan vart det 3 stycken såna vändor.
I morgon är det vägning och mätning. Får se om det har hänt något.


Slängde mig i duschen när jag kom hem för jag och mamma skulle i väg på loppis men klockan vart så mycket så vi hann inte. Så jag och Thilda åkte med mamma hem och har spenderat hela eftermiddan där medans Marcus vart på match.
Har blivit bjuden på supergott GI-bröd hos mamma och pappa. Tänkte bjuda på receptet. Ska nog baka det själv i veckan. Fast GI-metoden är inget för mig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback