torsdag

Full fart hela dagen idag. Började med föräldrargruppen på förmiddan som sagt.
Sen tog jag mig ut på en springtur som gick skit. Vaderna va som stenar och det gick skit tungt. Spotify stängde av sig säkert 15 ggr så jag fick springa och fippla med telefonen också.
Förut kunde jag inte springa med musik och nu kan jag inte springa utan.
Tänkte avbryta och springa kortare tur flera gånger men jag höll ut och sprang hela sträckan i alla fall. De va väl det enda bra med den där turen.

Har beställt en jacka från Odd Molly nu precis. Som vanligt så får jag lite ångest när jag köper saker åt mig själv.
Bara jag som är så knäpp ??
Så nu ska det säljas av lite annat gammalt som man inte använder på tradera. Har sålt några av Thildas kläder där och jag blir nästan förvånad hur mycket man får för vissa saker.


Trollungen inviger matstolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback