Träning

Nu ska jag damma av den här kategorin Träning/vikt.

Har nyss kommit in efter att ha sprungit (joggat) 4,24 km.
Det trodde jag faktikst aldrig jag skulle klara med den här kroppen ;p
Känns väldigt bra nu! Nu vet jag att jag klarar det så nästa gång kan jag öka tempot lite.
Mitt mål när jag springer är att springa hela sträckan och inte gå emellan. Och nu har jag en tid att slå.

Jag tänkte skriva att jag ska försöka springa två-tre dagar i veckan men jag skriver istället att jag SKA springa två-tre dagar i veckan. Försöka duger inte.

Har mätt mig och vägt mig och skrivit upp siffrorna så jag kan jämföra.
Tog även "före" bilder som va mindre smickrande. Är ju så sjukt att jag känner mig smal men när jag ska klä mig eller ser mig på kort så får jag en mindre chock :) Så nu kör vi! 10 kg ska bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback