Tröttdag

Vilken tröttdag! Jag vill ha energi och orka göra saker. Inte bara slappa på soffan mesta delen av dagen.

Bestämde ju i går att jag skulle ut och springa idag men hade nästan slagit bort den tanken eftersom jag hela förmiddan mådde illa och va yr.
Men vid tvåtiden fick jag nån kick och gav mig ut endå så ännu en 4,24 km runda är avklarad.

Tänkte springa den vända ca 10 gånger innan jag byter till nån annan. Lika lång eller kanske lite längre. Får se hur bra det känns. Har än så länge bara sprungit den 3 ggr.
En springtur kvar den här veckan att avverka. Blir nog på lördag eller söndag.

Marcus sitter brevid och äter kladdkaksmuffins (4st), men jag ska festa till det med en banan ja...  :)

Har haft Josse här på eftermiddan. Bara suttit och pratat i några timmar. Precis vad jag hade lust med idag :))


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det kan ju va så att du har nåt virus i kroppen..kanske därför du mådde illa o var yr? Duktig du är med dina springturer:) Jag blir så förbannad för här är det glashalt på min runda som jag brukar ta..testade den igår, gick som en gammal kärring, ute i diket hela rundan..haha!



Tack, ja vi trivs bra här :) Men ni bor ju med fint! Iaf så verkar ni ha fint inne, min smak på allt jag sett hitills iaf ;)



Trevlig helg ! Kram

2012-01-13 @ 09:37:38
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: isabel

Tänkte bara hoppa in och önska er en trevlig helg :)

2012-01-13 @ 12:11:44
URL: http://egobella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback