Onsdag

Sovmorgon till halv nio tog jag och Thilda oss idag ;)

Igår när Marcus kom hem så gick jag ut och fortsatte att måla och snickra ihop sista grinden av 4.
Dom tre andra gjorde jag i slutet på sommaren när jag va gravid och jag kan säga att det va lite enklare nu när inte magen va i vägen när jag skulle skruva :P

Hann med att måla två av gringarna i förmiddags när Thilda sov. Så nu är det bara lite målning och småfix kvar på dem.

Har lagat lite mer bebismat idag. Provade att göra en linsgryta, får se vad hon tycker om de.
Hon fick banan idag efter maten och gud va sur hon vart när de gick för sakta innan hon fick nästa sked. Så de va en hit :)


Marcus är i väg på utbildning nu i två dagar å de är ju så typiskt att det ska regna när man måste ut med Mille tre gånger om dagen. Inge kul att gå ut med hund å vagn i regn.
Ser ut som en sandlåda inne på golven. Bara å städa.


Thilda fick sprutor i går och de gick bra. Skrek när hon fick dem men de gick över fort och hon slapp febern den här gången. Men hon va kinkig på kvällen så hon fick väl lite biverkningar.

Ne får se om Josse dyker upp idag eller va vi ska hitta på. Mamma/mormor kanske skulle komma till kvällen iaf.




Födelsevikt: 3 506g, 51 cm lång
1 vecka: 3 550 g
2 veckor: 3 840g, 52 cm lång
3 veckor: 4 130g, 55 cm lång
4 veckor: 4 330g, 56 cm lång
5 veckor: 4 715g , 56,5 cm lång
7 veckor: 5 375g, 56,8 cm lång
8 veckor: 5 605g, 58,2 cm lång
13 veckor: 6 425, 62 cm lång
4 månader: 7245, 66 cm lång
5 ½ månad: 8525, 68,5 cm lång

Saknar magen lite ;)






Kommentarer
Postat av: Linda

Du får se till o fixa en "ny" mage då ;)

2012-03-28 @ 15:50:40
URL: http:// vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback