Torsdag

Såg en till tanding i Thildas mun i morse så de förklarar ju varför hon vart lite gnällig i några dagar.
Å jag blev lika glad den här gången jag såg en tand. Som om jag trodde att hon aldrig skulle få tänder :P
Hon har blivit väldigt stadig när hon sitter senaste dagarna också. Med kuddar till stöd sitter hon jättebra och utan kuddar sitter hon en liten stund innan hon ramlar åt sidan. Rund i rumpan :)

Idag ska jag passa på och laga räkpasta när inte Marcus är hemma. Gottgott.
Annars har vi inte så mycket på schemat idag alls. Skönt med en slappdag faktiskt. Ska väl städa av som vanligt å ut på nån mer promenad bara å sen kommer mamma till kvällen å hälsar på.
Ikväll kommer Marcus äntligen hem och vi slipper sova själva.


Thilda och mormor


Hon har ju börjat gjort så roliga miner. Inte lätt att fånga dom på bild men här är två iaf :)




Nu vaknar lillskrutt så nu ska vi mysa lite å sen äta grööt.




Kommentarer
Postat av: Fia

Gofian :)

2012-03-29 @ 13:03:15
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback