Tand nr 4

Har haft två gnälliga dagar nu men idag dök tand nr 4 upp upptill så hoppas de ska vara förklaringen. Å att vi får tillbaka en glad skrutt igen som slipper ha ont.

Annars så är dd skittråkigt väder. Vill ju vara ute om dagarna! Å imon är de första juni å då är de SOMMAR!!

Har träna två ggr denna vecka. Förbättra tiden med 18sek imåndags och idag slog jag den tiden med 56sek! Va sååå trött med tog mig i väg till gymmet endå och när jag väl va där gick de riktigt bra.

Mitt mål nu är att springa 5km på 27,5min. 5,5min/km. De känns inte så långt bort :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/296524/images/2012/pic_204826631.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Linda

Tränar du mest kondition på gymmet?

Hur lägger du upp träningen då? Springer bara?

Jag har ledsnat på mitt program, vill lägga om det lite..

Vilket fint rum tjejen fick !!

2012-06-06 @ 12:56:04
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback