Invigd

Jag har fått sovit i natt, inte bra men endå underbart att vara lite piggare idag.
Har fått jätteont i ena höften som strålar ner i benet så det är svårt att sitta.
Svårt att sitta och ligga nu... är det en pik att jag borde göra lite mer än att sitta i soffan hela dagarna tro ;p

Idag har jag slagit igång en maskin tvätt och sen invigt min kitchenaid.
Har bakat Kärleksmums som står och svalnar nu innan jag ska ha på glasyr.
Så när Marcus kommer från jobbet blir det en liten eftermiddagsfika och provsmaka :)

Ikväll skulle mamma komma över och vi ska röja ur lite i ladan efter loppisen. Vi måste försöka få plats med våra utemöbler i den delen av ladan.
Så skulle hon vara snäll och slänga i en toning på mig också så är håret fräsch igen sen (men för kort), vill ha långt hår nu.




 

Gott :)


Kommentarer
Postat av: Gabbe

meeen åh ;D gott.. gick den bra?

2011-09-21 @ 12:23:49
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Mums vad gott..Lycka till med allt om vi inte skulle höras av innan..Kanske så vi ligger på bb samma dag och krystar på..hihihi..kram kram

2011-09-27 @ 12:08:04
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback